Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jul 2024 13:58:25 +0300

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/08164 
aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Koogi küla, Jägala-Joa tee 13b, 
Harju maakond, Jõelähtme vald, Koogi küla, Jägala-Joa tee 13b, Harju 
maakond, Jõelähtme vald, Koogi küla, Jägala-Joa tee 13b (Üksikelamu, 
Reoveemahuti, Piirdeaed) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: EhS § 42 lg 7 p 2, HMS § 11 lg 1 p 3

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27035015>  (menetlus nr: 
438566), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 15.07.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (GERLI LIIVOJA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister